Laura-Roald.reismee.nl

Op avontuur in Laos

Ja hoor dames en heren, daar gaan we weer. Of beter gezegd daar zijn we weer, want we staan alweer op Aziatische bodem. Na de 2-tal vluchten (die zonder enige problemen zijn verlopen) zijn we aangekomen in Chiang Rai. Vanuit hier beginnen we aan ons nieuwe reis avontuur die grotendeels in Laos zal plaatsvinden.

Voor de mensen die nu even moeten graven in hun topografische kennis, hierbij een kleine opfrisser. Laos ligt ingeklemd tussenVietnam, Cambodja, Thailand, China en Myanmar. Er levenrond de zeven miljoen mensen en is hiermee één van de dunstbevolkte landen in Azië.
Echt grote steden ontbreken hier nog, de meeste bewoners wonen op het platteland en zijn in de agrarische sector actief. Het land is lange tijd afgesloten geweest van de buitenwereld. Pas sinds 1990 mogen toeristen de grens van Laos oversteken.
Ik neem jullie weer mee op ons avontuur en hoe het vergaat om hier te reizen met een kleuter van 4 jaar.
Ik lurk nog even aan mijn mango smoothie en duik dan mijn bedje in.
Liefs uit Thailand

Reacties

Reacties

Sarah

Geniet van jullie reis xxxx

Monique en mario en de kids

Wij wensen jullie een hele mooie vakantie toe fijne
Reis kanjers knuff van ons

Joyce

Wauw, geniet er lekker van !!!!!!!

Anneloes

Heerlijk genieten! Kijk uit naar jullie verhalen!!

Rita

Heerlijk dat de reis zo goed is verlopen
geniet nu al mee xx

Karin Gerritsen

Fijn dat je weer een blog bij gaat houden. Veel plezier!

Els ten Cate(Stijnenbosch)

Hallo jullie drietjes,
Ik vind het prachtig, dat jullie zulke mooie reizen maken met je kleine ventje..Ik heb jullie (meer) fotoruimte gestuurd en "reis graag mee".
Veel plezier, genieten en gezond blijven. Liefs van Els.

Marian

Leuke afwisseling om jullie verhaal te mogen lezen, tijdens stapels typewerk ;-). Stay save and have lot's of fun!

Annette

Laura, wat leuk dat je weer op avontuur bent in jullie geliefde Azië! Mocht je een 'kruidje' tegenkomen, waarvan je denkt dat ik het nog niet ken, dan zet ik het graag op mijn blog ;-)
Opnieuw heel veel plezier samen gewenst! Liefs, Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!