Laura-Roald.reismee.nl

Naar Thailand met een baby? Eitje!

Ok we moeten nog 14 uur terug met het vliegtuig dus laat ik niet te vroeg juigen. Maar als ik nu terug kijk op deze drie weken dan was het top!

Na Hua Hin was Koh Chang de volgende bestemming. Een tropisch eiland. Wel ligt dit eiland 550 kilomter verwijdert van Hua Hin. Een flinke tocht dus met de auto. Maar omdat Dex het allemaal wel prima vond stonden we acht uur later met onze voetjes op het strand!

Het doel was om zo min mogelijk uit te voeren en toch nog een poging te doen om de beentjes iets bij te kleuren . We hebben echt kei hard ons best gedaan om niets uit te voeren, maar een halve dag een beetje liggen en in zee dobberen is voor ons de max. Vijf dagen hebben we dan ook weer met de auto het eiland over gecrost. Door prachtige natuur, langs verlaten strandjes en toeristische plaatsjes.Het is een leuk eiland maar ik wil er in het hoog seizoen toch echt niet komen.

Zes dagen stonden gepland maar op dag 5 hebben we besloten terug te keren naar Bangkok en daar nog een dag te besteden. We verblijven de laatste twee nachten in het hoogste hotel van Bangkok en hebben dan ook een prachtig uitzicht vanuit onze kamer.

Voor wie nog twijfelde om met baby en kind naar Thailand af te reizen dan zeg ik: gewoon doen! Huur net als ons een auto met GPS en je komt overal. De wegen zijn bijna allemaal goed geasfalteerd. Wel zijn je mede weggebruikers iets soepeler met de verkeersregels maar ach ook dat went snel en oh ja je moet wel links rijden. De thai is super vriendelijk en behulpzaam en met een kind heb je zeker genoeg aanspraak. Melk en luiers is overal te koop en vraag de kok om een baby maaltijd en je krijgt een volledige gepureerde maaltijd.

Ik ga zo nog ff genieten van mijn cocktail in de skybar en zie jullie allemaal snel weer!

liefs van ons drie

Reacties

Reacties

oma Rita

wat heerlijk dat het allemaal zo fijn is gelopen,
maar Dex is dan ook super makkellijk, daar boffen jullie mee, tot snel en een fijne terug reis.

wil borger

Wat hebben jullie het toch super getroffen. Hele goede vlucht terug en tot ziens bij oma Rita.

Jos en josephien

Wat heerlijk dat Dex een makkelijk ventje is en dat jullie zo hebben genoten en wij van de reis verhalen . goede terug reis samen veel lieve groeten uit Borne

Joyce Ottink

Super verhaal!! Heerlijk,
succes met de terugreis. Liefs

Karin G.

Leuke verhalen Laura! Goede terugreis en ik zie je weer vlug.

Maartje

Leuk!!
Misschien kan Dex dan ook nog even gezellig met mij mee naar Argentinië ;-)
Je mag me bijna aflossen Lau :-)
Goede terug reis!

Evelien

3 weken zijn inderdaad zo voorbij. Fijn dat jullie een supervakantie hebben gehad met Dex. Super leuke verhalen en mooie foto's. Hele fijne terugreis! Kus

Jannie

Ik zag op facebook ineens dat jullie alweer terug zijn. Wat is dat inderdaad weer snel gegaan! Klinkt echt goed joh, als ik een kind had nam ik 'm ook mee naar Thailand ;-) xxx

Joyce

Superleuk! Ik heb je gevonden via verrereizen.nl
Heb je een directe vlucht genomen vanuit NL?
Via welke maatschappij kon je ee auto huren met zitje? Ik twijfel nog over de vlucht en of we een auto huren of eerder privétransfer regelen... Wij willen komende november gaan met baby van 9m :)

Laura Stijnenbosch

Hoi Joyce,

Wij zijn toen via Düsseldorf Nasr Bangkok gevlogen, met een tussenstop in Dubai. Dat was toen de beste optie qua kosten. En met Emirates is vliegen top.
Wij hebben auto via Hertz of Avis, weet het zo niet meer uit mijn hoofd. Rijden is echt heel goed te doen. En ik houd er van zelfstandig te zijn en geen rekening te houden met iemand anders.
Als je meer wilt weten dan mag je mij ook mailen op lstijnenbosch@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!