Laura-Roald.reismee.nl

Voorbereiding rondreis 2010

Zondag ochtend, heerlijk een dagje zonder verplichtingen. Vandaag een dag om lekker bezig te zijn met de reis die wij dit jaar gaan maken.

Waar wilden we dit jaar naar toe, de wens om de berg gorrila's in Oeganda te bezoeken is erg groot, maar voor die reis moeten wij nog even door sparen. En een vakantie in Afrika zonder Gorrilla's is natuurlijk ook prachtig. maar nee als we die kant op gaan doen we het direct goed.

Eigenlijk kon ik zoals elk jaar niet kiezen uit alle landen die nog op mijn verlanglijstje staan. Azie is een continent waar we met z'n tweeen helemaal blij van worden. Waarom dan niet zoals vorig jaar toch die kant weer op?

Cambodje, Laos en Vietnam zijn de drie landen die ik graag zou willen combineren in 1 reis, maar helaas hebben we niet de beschikking over de hoeveelheid vakantie dagen om twee maanden weg te blijven. En we niet in de vier weken vakantie die we nu van onze baas hebben gekregen alleen aan het reizen zijn, moesten we toch echt iene mine mutten.

We zijn eruit het wordt dit jaar Cambodja en Vietnam! En ik kan echt niet wachten dat de 13 weken voorbij zijn en wij op zaterdag 19 juni vertrekken. Vanuit Dusseldorf stijgen wij op en naar een tussenstop in Dubai landen wij op 20 juni in Bangkok, Thailand.

Deze vier weken ga ik dit blog bij houden en kunnen jullie mee lezen met onze avonturen. Ook zal ik foto's en kleine filmpjes met jullie delen.

Ik wens jullie veel lees plezier

Liefs Laura en Roald

Reacties

Reacties

Ingeborg

Het wordt steeds beter! De reizen en de updates ;) Ben erg benieuwd en alvast een heeeellleeee fijne vakantie, enjoy mucho and take care overthere ;)

Dikke kus uit Barcelona!

Jannie

heeeeee ik zie dat jullie morgen vertrekken!
leuk leuk leuk. Je weet dat ik Cambodja sowieso een aanrader vind! Heel veel plezier op jullie reis.

Ik zet dit log bij mijn favorieten!

groetjes Jannie

monique

he daar maak er wat van heel veel liefs van bart monique rosanne dylano luna en een poot van joy xxxxxxjes en knuffels van ons

Radha

Hey lekker ding!

Wat hebben jullie het weer fantastisch zo te lezen en op de foto's te zien! Super!! Ben wederom heel benieuwd naar de foto's!
Ik vertrek over 2 weken en kan niet wachten haha.
Hopelijk maak ik net zulke mooie foto's als jullie.

Dikke kus en heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!