Laura-Roald.reismee.nl

Een nieuw jaar een nieuwe reis

De laatste werkdag is aangebroken en de koffers zijn al bijna ingepakt.

Omdat de reiskriebels na de komst van Dex toch wel erg sterk bleven gaan we het avontuur aan. Zondag 30 september vliegen we met z'n drietjes naar Thailand.

Vorig jaar er nog zwanger rond gehobbeld, nu met de kleine man in de rugdrager. Omdat Thailand makkelijk te bereizen is en Dex geen malaria pillen hoeft te slikken was de keuze makkelijk om weer voor dit land te kiezen. En natuurlijk ook dat het allemaal geen drol kost om daar heerlijk luxe op een strandbedje onder de palmbomen te liggen!!!

Omdat de opa en oma's het allemaal erg spannend vinden zal ik af en toe een klein verslagje schrijven van de avonturen en als de internet verbindingen het toelaten ook een paar leuke foto's. En heb je geen zin in onze belevenissen maar je staat nog wel in de mailingslijst dan kun je je wel ergens op deze website afmelden ;-))

Dit jaar reizen we met de huurauto door het land, makkelijk alle spullen erin en Dex in het autostoeltje. Moet dus allemaal wel goed gaan komen.

Tot over drie weken allemaal.

Liefs laura en aanhang

Hey, Laura, Roald en grote man Dex

Wij gaan jullie verhalen zeker volgen!! Heel spannende hoe de kleine man het gaat vinden. Alvast veel plezier gewenst en we zien jullie zaterdag met jullie andere man.

Groeten, René, Els en de jongens.

radha

Hey mutsje,

Wat een heerlijk vooruitzicht weer en dat lekker met zn 3tjes!! Idd wel apart dat je er vorig jr nog als een dikkertje hebt rondgelopen en nu met de kleine dex erbij!!

Heel veel plezier en ik zie de mooie foto's en verhaaltjes wel verschijnen.

Dikke kus...

oma Rita.

een hele fijne reis gewenst, en pas goed op onze kleine
lieverd.
En natuurlijk ook heeeeel goed op jullie zelf.

dikke kus.

Maaike

Wij wensen jullie een hele goede reis toe. Gaat helemaal lukken denk ik met Dex. Als die op zijn ouders lijkt zit het reizen ook in zijn bloed.geniet er samen van. Dikke kus van ons uit borne

fam uit hhw

heel veel plezier en geniet er lekker van gr van ons

fam uit hhw

kus kus rosanne luna dylano timo serena rob en ik zelf xxxxxxxxjes

Nienke

Heel veel plezier! En ik vind het heel leuk dat jullie dit gaan doen :-)

Miranda Viscer

Heel veel plezier met zijn drietjes, geniet ervan! Groetjes uit Delden ook namens Ine

Mariska

He laura en familie,
wat gaaf zeg. Met z'n drietjes naar thailand. vanuit het oosten van het land een heel goede reis gewenst en ontzettend veel plezier.
groetjes Mariska

Ingrid

Ik ga me zeker niet afmelden! Heel veel plezier! XX

Alowie en Els Stijnenbosch

Hoi Laura, ik wens jullie een leuke, gezonde en mooie reis. Niet teveel vreemde dingen eten enzo en enge dingen doen....We kijken uit naar jullie berichten en foto's!

Matthijs, Mirjam en Lizzy

Helemaal te gek.... Wij zijn reuze benieuwd!!! Veel plezier:-).
Xxxxx

exbuuf

wauw ...super gaaf... en met zo n kleine man.. top dat jullie dat gewoon doen..
ik wens jullie drietjes heeeeeeeeeeel veel plezier en geniet er ontzettend van...
dikke knuf sarah

Adinda

Lieve schat, geniet van je welverdiende vakantie, samen met je mannen!!
Liefs,
Adinda

Maartje

Veel plezier daar!!

Jos en Josephien

Wij wensen jullie veel plezier geniet er van knuffel Dex
Groetjes Jos en Josephien