Laura-Roald.reismee.nl

Een kleine update

Ik zit op dit moment in een soort meterkast achter de computer van het personeel. De wifi verbinding op dit eiland is echt waardeloos, en ze waren zo lief dat ik even hun computer mag gebruiken.

Het is zoals atlijd weer genieten hier in Azie, de aankomst in Bangkok was goed en voelde vertrouwd. Omdat we bangkok vorig jarig uitvoerig bezocht hadden zijn we nu de volgende dag de bus in gesprongen naar het nationale park. Daar had ik een trekking van een dag door de jungle gereserveerd. Hopend dat mijn conditie niet de hele groep op zou houden, maar gelukkig kon ik alles goed bijhouden. De aziaten zijn ontzettend voorzichtig maar ook erg enthousiastals ze horen/zien dat je zwanger bent. De vrouwen willen allemaal even aan je buik zitten, en willen allemaal weten wat het wordt. Als we dan vertellen wat het geslacht is krijg je zelf al namen te horen die we wel zouden kunnen gebruiken. En nu zijn er lezers onder jullie die nog niet weten wat het wordt, dus hierbij laat ik jullie weten dat Ro en ik een zoon krijgen!!!!!

Nu verder met onze tocht door het nationale park wat echt fantastisch was, ontzettend veel dieren kunnen spotten, onze gids wist ook veel dieren te vinden. Zo kregen we bij binnenkomst in het park een juttezak in onze wagen waar Roald zijn voet op moest zeggen. De gids vertelde met een grote smile op zijn gezicht dat er een python in zat, maar omdat hij er wat lacherig om deed geloofden wij erniet zoveelvan enwij aan de buitenkant voelen wat hetdan wel kon zijn. Maar midden in het park moesten we uit de auto en werd de juttezak open gemaakt, en ja hoor daar kwameen python uit van ongeveer vier meter!!! Deze slang was in het dorp terecht gekomen en had een kip opgegeten, en werd nu weer terug gezet in het park. Ook gibbons, hornbills, andere slangen, en een schorpioen gezien. We hadden helaas geen geluk om een olifant te mogen spotten. In dit park leven nog ongeveer 200 olifanten.

We hebben nog steeds veel mazzel met het weer, we hebben iedere dag wel een flinke bui en 's nachts kan het flink onweren maar verder is het warm en kunnen we lekker bij bruinen. Inde stadAyyatuyazagen we al wel dat de het water van de rivier buiten zijn oevers was getreden en was het leger al erg druk met zandzakken vullen, we hoorden nu op het nieuws dat dat stadje nu helemaal overstoomd is(en anders grote delen van Thailand). Wij zitten nu op het eiland Koh Kood en gaan morgen naar het tweede eiland Koh mak, hier hebben wij geen last van omverstromingen, wel ben ik benieuwd hoe het volgende week in Bangkok is.

De eilanden zijn echt prachtig, we hebben witte stranden, palmbomen en helder zee water. Ook op de eilanden zelf isgenoeg te doen.Oftewel prima vertoeven.

Hier stopt mijn verhaal en misschien kan ik volgende week als ik in bangkok zit nog een kleine update schrijven en anders zie ik jullie allemaal snel weer in Nederland.

Oja omdat het internet zo traag is wordt het niets met foto's uploaden en moeten jullie wachten tot onze terugkomst.

Een hele dikke Kus van Laura en de groeten van Roald.

Reacties

Reacties

Tamara Sturm

Wow, een klein manneke groeit er in jou buik! Gefeliciteerd, wat een mazzel dat hij nu al zo'n grote reis mag meemaken hahaha..geniet nog even en tot snel!
Liefs Tamara

Angelique

Heyyy meissie, Wat hoor ik nou?? kon je je niet inhouden!! haha Had ik het toch goed de 1ste keer he ;-) Leuk om te horen dat het zo goed gaat daar, en dat je nog lekker kunt genieten!
p.s geen slangen meenemen in een juttezak he.. ik zit al helemaal te griezelen hier Rrrrrr....niks voor mij!
Nou ik ga maar's Periodiek Schenken doen hahaha

Daaaag skatteke! Enjoy!
X

Selima

Hey hallo,

Wat een leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd! Geniet van de vakantie en tot snel!

Liefs, Selima

Jolien

Leuk man!! En ik wist het natuurlijk al, :-))
Geniet nog maar even goed en.... slaap vooral lekker uit!
XX Jolien

Ilse

He Lau en Ro,

Toch te nieuwsgierig he haha, leuk nieuws hoor.
Gefeliciteerd en geniet nog van jullie vakantie.

X Ilse

Ingrid

Een jongen!! Wat leuk!
De rest van het verhaal is ook interessant hoor :)
Geniet er lekker van!
X

Evelien

Leuk om je blog te lezen. Kunnen wij toch ook een beetje meegenieten van jullie vakantie.
Veel plezier en geniet er lekker samen van, volgend jaar met z'n 3-en!

Kus Evelien

Hajira

He Laur!
Wat leuk voor jullie! Een zoontje. Ja ja de nieuwsgierigheid kan soms bij een zwangerschap de overhand nemen :-)

Geniet van je vakantie en van je zwangerschap en tot snel!

Ben benieuwd naar de pica's!

Liefs Jira

Martine

AHAHAHAHAH, Bolle Stijn!!! Je zou het voor je houden!!
Leuk om jullie verhalen te lezen!!

En ik kijk al naar je terugkomst uit! Kunnen we het over onze toekomstige zonen hebben ;-) Kijken welke er sneller komt!

Ik hoorde trouwens laatst in de trein dat het 19/02 carnaval is.

ALAAAFF...

Geniet lekker daar!! HEEL VEEL PLEZIER!
En pas goed op jezelf en die bolle buik van je.

xx

Maureen

Hey Lau en Ro.....Leuk jullie reisverhalen weer te lezen.

Zag op andere foto's dat je mooi zwanger bent.....en een zoon!!! Geweldig nieuws.

Geniet er nog even lekker van met z'n tweetjes en heel veel plezier nog.

xx Maureen

Annette

Hey luitjes,

Wat leuk om dit allemaal te lezen, te horen dat jullie het zo ontzettend naar je zin hebben en helemaal leuk om zo'n geheim vanuit Thailand te verklappen! :-):-) :-)

Nog heel veel plezier en ik verheug me nu al op dat mooie fotoboek inclusief python!

Veel liefs, Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!