Laura-Roald.reismee.nl

Een nieuw jaar, een nieuwe reis.

Hallo allemaal,

We zijn meer als een jaar verder en het werd weer eens tijd om de rugzak in te pakken en een bestemming te kiezen.

Nu moest dit jaar de bestemming wel een beetje aangepast worden aan de kleine in mijn buik. Wel een land in Azie, maar waar we geen rare pillen en extra inentingen voor nodig hebben. Het zou ook geen reis gaan worden met heel veel verschillende plekken. Dit jaar wordt het Thailand en gaan we veel strand en zee zien. Ook helemaal geen straf natuurlijk.

Vandaag hebben we de twintig weken echo gehad en alles is goed met de baby. Dus ik ben nu heel gerust mijn tas aan het pakken en kunnen we morgen lekker vertrekken.

We vliegen net zoals vorig jaar vanuit Dusseldorf en met een korte tussenstop in Dubai vliegen we door naar Bangkok. Hier komen we zondag aan.

Ik weet niet of ik dit jaar heel veel spannende dingen mee ga maken, maar ik zal jullie vast en zeker in deze drie weken op de hoogte houden.

Veel liefs en groetjes

Roald en Laura

Reacties

Reacties

Rita

Fijn alles goed met de kleine, nu kunnen jullie fijn gaan genieten, pas goed op jullie zelf.

Maaike,Jasper en Niels

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie samen toe.
Vooral een bijzondere vakantie de laatste met zijn tweetjes.
Eigenlijk zijn jullie nu al met zijn drietjes.
Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine.
We kijken uit naar jullie mooie verhalen.

Goede reis veel lieve groeten van ons

Mark en Kirsten

Heel fijn dat alles met de baby goed is :-).
Geniet van deze reis! We verheugen ons al op de verhalen.

Liefs van ons

Radha

Halloooo,

En...waar blijven de verhalen;-). Aan welk strand liggen jullie nu te genieten van t uitzicht? Lijkt me toch een bijzondere reis omdat je zwanger bent en dus de laatste x met zn 2tjes. Geniet ervan en ik spreek je als jullie terug zijn.

Dikke kus (ook op je buik)...Rat

Maartje

Hey daar!
Goed om te horen dat alles goed is met de baby!
Vermaken jullie je een beetje? Vast wel he!
Geniet er maar van!!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!